Studeren in Kingston Upon Thames, London. - Reisverslagen van Bauke Schram - WaarBenJij.nu Studeren in Kingston Upon Thames, London. - Reisverslagen van Bauke Schram - WaarBenJij.nu
Studeren in Kingston Upon Thames, London.

Bauke gaat op reis en ze neemt mee: haar laptop, wattenstaafjes, en een flinke dosis moet. Drie essentiële dingen voor mijn leven de komende drie jaar. Het zit namelijk zo, voor degenen die het via de sociale media niet hadden meegekregen: ik ga studeren in Londen. Ik zal mijn bachelor (undergraduate) in Journalism and Media and Cultural studies aan Kingston University gaan halen, hopelijk! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn avonturen in deze mooie stad, zodat jullie me niet teveel zullen missen!

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

Net alls een echte journalist

23 November 2013

Dear, dear diary.

12 September 2012

Iedereen is lief.

21 Augustus 2012

Inpakken, Aftellen
Bauke

Bauke gaat naar Londen, en neemt mee: haar laptop, wattenstaafjes, en een flinke dosis moed. En dat is nodig ook. Ik ga drie weken studeren in Londen. Kingston Upon Thames in Greater London om precies te zijn. Vanaf 17 september 2012 studeer ik Journalism and Media and Cultural studies aan Kingston University. Maar natuurlijk vergeet ik mijn wortelen niet, en houd ik Nederlandse fans up to date!

Actief sinds 21 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3204

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 31 December 2012

Studeren in Kingston Upon Thames, London.

Landen bezocht: